środa, 28 sierpnia 2013

Laura Noto

Laura Noto
01 02 1994
Dziewiętnaście lat

O sobie: Przyjechałam do Korei na studia. Tak, na studia... Ech, co ja próbuję Wam wmówić... Studia to dla mnie tylko pretekst, by odnaleźć tego idiotę, który śmiał mnie kiedyś wystawić. No naprawdę... Sądził, że ujdzie mu to na sucho? Chyba aż tak naiwny nie był, prawda? A może był... No, w każdym razie znajdę go i spuszczę mu taki łomot, że żaden z jego kumpli go nie pozna! 
Życie w tym dziwnym kraju może okazać się niezłym wyzwaniem. Znajomość języka zerowa, kultury jako tako, a miasta, w którym mieszkam... Cóż, jeszcze mniejsza. 
W dodatku nie wydaje mi się, żebym była tu jakoś specjalnie ciepło przyjęta... Nie mam w sobie nic z Azjatki. Blond włosy i zielone oczy... Tak. 

W oczach innych: Nie należy do piękności, ale ma w sobie to coś, co przyciąga uwagę zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Niekoniecznie jest to coś pozytywnego. Zdecydowanie głośna, wszędzie jej pełno. Ukazuje emocje dość mocno; gdy jest zła, lepiej nie podchodzić, gdy wesoła... Cóż, również. Zupełnie nie przejmuje się opinią innych. Nie patrzy na to, czy będą posyłać jej gniewne spojrzenia, czy nie - po prostu robi swoje. Mimo to potrafi dogadać się z prawie każdym. 

Twarzy użyczyła Rosie Tupper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz